Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Ordentligt!

Nu är jag vaken ordentligt, tror jag..
Sov något sjukt skönt i min egna säng, åh jag vill bara sova haha.

Ska nog ner och sola, brännan börjar ju försvinna! :(
Försöker också hitta någon att träna med, men inga orkar ju..latmaskar.

Imorgon kommer min bunny-dräkt, jippiee !
Sexigt värre.

Men nu ska jag svara på kommentarer så skiver jag mer sen, i'm on..

Nu ska jag ladda upp två bilder från augusti för 2 år sen..





Och nu..för ett år sen!





Aah, ni ser kanske en skillnad på bilderna ?
Och tänk på att dom här sista är 1 år gamla också..


LeksakerOnline.se
Postat av: emelie lotta inez hjalmarsson

du passade som blond!:)

2010-08-02 @ 12:53:53
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/
Postat av: ronja

Hejsan!

Jaså, du brukar kika förbi, trevligt värre för min del ;) Får tacka så mycket. Men så fort jag köpt mig en ny dator (sitter på pojkvännens nu) så kommer min blogg få sig en liten renovering igen. Iallafall headern. Men utan Photoshop är det lite svårt just nu ;)

Det är bra här.

Allt bra med dig?

2010-08-02 @ 13:20:09
URL: http://hillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0