Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Rensat garderoben!

Herregud säger jag bara.
Vilken gigantisk garderob jag har :o
Kläder som jag aldrig nånsin använt kom fram och vissa saker var ju fasen skitsnygga!

Jag gav halva garderoben till fattiga barn, visst är jag gullig :)
Sen så slängde jag massor utöver det, ajuste jag gav fattiga barnen massa märkesväskor och skor haha, viktoria secret osv osv.
Hoppas dom blev glada över alla sakerna.



Den här skulle jag vilja ha!
Tänk vilken ordning jag skulle ha på alla mina kläder, skor, väskor, smycken och allt!




LeksakerOnline.se
Postat av: Naattiii

jooråå höjden är ju somsagt inga problem men han har nu fått för sig om att hoppa undan precis innan hindret :P

Men det blir nog LB och LA :)

2010-08-03 @ 01:47:12
URL: http://baranataliee.blogg.se/
Postat av: Becca (:

men jag ville ju ha kläder :(<33

2010-08-06 @ 16:37:50
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0