Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Ätit glass & hälsat på ebba.

Hejj

Nu har jag kommit hem från viken. Vi åt glass, riktigt gott kan jag säga!
Sen efter det åkte vi ner till bryggorna och där låg ebbas familj och chillade..
så då va vi ett tag hos dom, och jäklarns vilken snygg båt!
3 miljoner kostade den, jag e nog lite avis haha! ;)

Nu ska jag och pappsi beställa hem en tröja jag vill ha.
Dock har Kissie en likadan, men den är snyggare på mig I know.

(klickbara bilder)

   

LeksakerOnline.se
Postat av: Emma

hejhej , ska verkligen fundera på det med gratisbio !

kolla gärna min blogg , har lagt upp alla bilder från liseberg :)

Kraam <3

2010-07-03 @ 21:52:29
URL: http://emmaadenbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0