Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Fint väder, eller vad?

Hejj, hur har ni det? Har ni bra väder ni med?
Jag, Ebba och Emma har solat borta vid maren. Ebba är min kusin för den som undrar.
Vi solade så himla mycket så vi va tvungna att bada. Jag todde att det skulle va kallt i vatnnet, men det av riktigt skönt faktiskt.
Snart har vi firat klart Melvin. Bara en dag kvar, imorgon..då han fyller år på riktigt.
Och jag börjar jobba imorgon. Så mella 8-12 kommer jag inte blogga nånting. För då är det hard hard work för mig ;)
Har ni nåt sommarjobb?


Btw, alla dom där raggningsreplikerna, blondinskämten, 12 saker du önska du inte visste. Dom har jag tagot från Dessie, Paow och fler. JAG HAR SKRIVIT DET TIDIGARE SÅ NI BEHÖVER INTE TJUTA ÖVER DET OCH SLÄNGA IN EN KOMMENTAR OM DET. Hahahaha. Man måste väl få inspireras av andra bloggare och kunna skriva om liknande saker. Jag kan det.

Vi hörs senare, ciao bitches.♥





LeksakerOnline.se
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Åh, tack snälla du.. :) klart att jag ska göra det. :) du ska få en länk om du röstar.. :) snäll du är..

2010-07-11 @ 16:45:30
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: hej! tack, kul att höra! :D

hm, nja, min blogg är inte sot alls, jag har bara mellan 200-300 besökare och många kommentarer i varje inlägg då jag har hamnat på listan, men kolla min kategori "Svar på tal!" :)

2010-07-11 @ 17:01:15
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0