Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon sockertoppar!

Godmorgon sockertoppar. Har ni sovit gott? Jag o emma trodde vi skulle dö av värme inatt så vi gick ut och la oss haha! men där ute blev det för mycket mygg och för kallt så vi gick in och sov. Idag ska vi sola,bada, fira melvin 6 år, grattis min söta bror. Dock fyller han imorgon men har gäster idag. Nu är jag påväg till stallet för att ta in dundee, han får inte stå ute i värmen. Och så bör han undvika gräset lite också, han måste hålla formen nu till tävlingssäsongen eftersom det är vår sissa tillsammans.. Jag skriver mer sen , nu vet ni iallafall vart jag håller hus idag. Kram♥
LeksakerOnline.se
Postat av: linnea

varför är det eran sista tävling tsm?

2010-07-11 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0