Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hemma.

Hello.♥

Är hemma nu, har gjort en massa viktiga saker. Varit på vårdcentralen, bestämt att åka till öland imorgon,blir ingen fest för mig, gett pappa fotografens nummer så de kan boka in när plåtningen ska va, jag har ätit lunch med familjen nere på ett café, bokat in manikyr och andra saker.
Huuu, jag är trött! Har inte sovit mycket inatt, dessutom så somnade emma över mig..

På söndag flyttar jag hem hit permament och det kommer bli rätt så skönt tror jag.
Har saknat lite av mitt stressiga liv, mina fullbokade dagar och snart börjar skolan också.
Tiden går alldeles för fort.
Förutom allt det här ska jag rida min häst varje dag och få honom i toppkondition, måste koma igång till div II och efter det ska han säljas, jobbigt.
Har ni mycket och göra nu sista veckorna på lovet?

går inte ladda upp bilder just nu eftersom jag surfar på 3G....surt.


LeksakerOnline.se
Postat av: ida

du lilla älsk glöm inte att du får hjälp av ett proffs ;)

<33

2010-07-30 @ 13:36:45
URL: http://idafagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: inget speciellt :D

2010-07-30 @ 13:48:17
Postat av: CARMEN

sv: inget speciellt :D

2010-07-30 @ 13:48:32
URL: http://bbbaracarmen.blogg.se/
Postat av: pinja

sv; härligt! jo det är bra med mej med :)

2010-07-30 @ 14:13:19
URL: http://piinja.blogg.se/
Postat av: linnea

vad tråkigt att han ska säljas:( om man får fråga, varför ska han säljas??

2010-07-31 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0