Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Mochi mochi ?!

Förstod inte min rubrik, men men.
Godmorgon iaf på er alla söta!♥

Nu är jag och Emma wakie wakie. Idag ska vi åka ring bakom båten, vi ska bada och sen kommer Becca hit.
När Becca är här så ska vi nog åka till glassfyren och köpa glass som jag gör varje dag ;)
Jag måste också ta tag i min häst, har glömt honom nästan, Ooops!

Jag skriver mer sen, kram liinnssaann.♥



Den här bilden bjuder vi på tycker jag!
Btw, visst är jag brun jämfört med min egna lilla 08? ;)
Soo liinnssaann style med solbränna, hett!
Har ni blivit bruna i år mina kära läsare?

LeksakerOnline.se
Postat av: nicole

sv: Härligt att du är med , vinnaren dras om en vecka!



vad ska du hitta på idag pinglan?

/Shoppaholly

2010-07-21 @ 11:32:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0