Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Nu är jag helt galen.

Nu är jag helt galet förälskad i mitt linne!
Det är nåt så underbart skönt, och så himla snyggt tycker jag.
Ska faktiskt köpa flera fast i andra modeller, mönster och färger.

Finns att köpa på Vero Moda för er som vill ha.♥




HOPPAS NI DIGGAR MINA EXTREMT SNYGGA HAREMSBYXOR SOM JAG KÖPTE FÖR 25 KR HAHAHA!
DET BILLIGASTE PLAGGET JAG NÅNSIN KÖPT, MEN DOM DUGER HEMMA OCH DOM ÄR MEGA SKÖNA!

egentligen har jag förbjudit mig själv mot såna kläder och så, men dom är ju sköna och kanske inte så snygga. Men faktiskt så bryr jag mig inte ett skit av vad ni tycker om dom så ;)

LeksakerOnline.se
Postat av: Eva

När man bara är hemma spelar de ingen roll om byxorna är fula, huvudsaken är ju att dom är sköna. :)

Hoppas din helg varit bra!

2010-07-31 @ 23:45:50
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: pinja

iallafall ser de riktigt sköna ut! :D

2010-08-01 @ 00:40:37
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0