Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Raggningsreplikerna som är bland dom bästa..




Tror du på kärlek vid först ögonkastet?......Eller ska jag gå förbi en gång till?

Sover du på din mage?.....Inte?...Kan jag få göra det?

Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.

Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefon nummer, kan jag få ditt?

Hej, mitt namn är ______. Glöm inte det för du kommer att skrika det senare i natt.

Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskriving....Till?..... Ditt hjärta.

Kom hit och sätt dig i mitt knä....vi kan prata om det första som poppar upp.

Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig.

Vinka över en person med fingret....Jag fick dig att komma hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp.

Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?

Ursäkta mig, kan jag få förföra dig?

Slicka på fingret och gnugga det lätt på personen och sen lätt på dig själv.... Nå, vad säger du ska vi ta av oss de här våta kläderna?
LeksakerOnline.se
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Åh, kan inte du lägga en till röst på min bild, så är du super snäll.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du behöver inte säga att du har röstat, så du vet. Hihi =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag har skickat detta innan.

2010-07-10 @ 12:12:56
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon på dig, hoppas att du får en bra dag!:)

kika gärna in på min blogg och svara på " löshår eller inte " tack i förväg. kram

2010-07-10 @ 12:26:38
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: -

tagit från dessies blogg haha

2010-07-11 @ 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0