Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon !

Nu har jag slutat jobba för idag. Nu ska jag slänga mig in i duschen , sola och sen hoppas jag att det blir att åka ring bakom båten! :D

Det här "nät" linnet är riktigt hett tycker jag.
Att bara ha en bikiniöverdel eller bara bh under, snygg mage, piercing i navlen som glittrar. Mums , den här tröjan passar mig till 100%! ;)




Vad tycker ni kära läsare? Jag tycker att BikBok ska ha en riktigt stor hiss, dom har fått in riktigt snygga saker nu under sommaren , och jag tror nästan hela butiken flyttar in i min garderob.
Sooo liinnssaann style!
Har ni en sån här, eller har ni sett den i butiken?♥
LeksakerOnline.se
Postat av: Millah

Tack=) Jo det är bara bra, hur är det med dig då?

2010-07-15 @ 12:30:38
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hihi okej :D jag vet inte riktigt än vad jag ska hitta på,blir nog ngt mysigt med min storasyster :) själv? kram

2010-07-15 @ 12:56:00
Postat av: ida liifw

oj råkade glömma skriva namn osv ;D

2010-07-15 @ 12:56:30
URL: http://idaliifw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0