Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Livet leker.

Allt bra med er hoppas jag och har ni sovit gott ? ;)
Jag har inte sovit för länge inatt haha, hela klassen gick till Martin efter avslutningsmiddagen igårkväll..men jag och Casper va ett litet tag, myyys. Sen 11 kom jag till Martin och det va skit kul. Norton (min nya bästis) fick stå för min dricka hihi han sa att han ville gärna bjuda mig och det va helt okej, snällt av honom :)
Sen fanns det ju några som hittade varann i klassen haha! Vi får väl se om dom ångrat sig idag ?
Senare drog vi hem till Jonte , där hans flickvän Nike också kom dit, trevlans..skit längesen vi träffa varann.
Men där va nästan hela klassen till halv 3 eller 3..några i klassen hade redan åkt hem.
Sedan sov izza hos mig, fanns ju en anledning till varför jag inte tyckte hon borde gått hem..
Men det va skit kul och jag hoppas vi kommer göra det igen för fyy fan det va roligare än vad jag ens trodde.

Nu ska jag neråt och handla med mamma , sen får vi gäster. Jag lägger in lite bilder som emelie skicka till mig, så lägger jag ut fler när jag fått tag i det.

Hoppas ni alla får en fin dag. Jag saknar min snutt Casper.♥





 Bästa Jonte håller tal.♥

 Johan (!?)





 Norton "bjudaren"

 Hahaha!



Jag avslutar med en bild på mig och världens bästa lärare, kommer sakna honom jätte mkt. Och på tal om klassen, så kan jag säga att den här natten ska vi göra om igen :)♥

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0