Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon :D

Godmorgon alla söta.. jag vet att jag skrev att emma och jag skulle blogga hela natten men hehe...
MEN casper och Oliver kom till oss och chilla höhö, så det blev inget blogg..;)
Killarna gick före bloggen kan man säga.
Jag tänkte bara skriva lite kort om vad som händer just nu, sen bjuder jag på somriga bilder från igår när jag och Emma badade och när vi va i Valdermarsvik.
Så nu äter vi frukost ute på altanen, funderar på att ringa Oliver och Casper  och höra med dom ifall dom vill åka och bada vid poolen. Vad ska ni göra idag?
Vi hörs senare.♥







 EMMA.







 emma.

 Den här bilden lyckades jag med.

LeksakerOnline.se
Postat av: Linn jonsson

Vilken fin bikini :) var har du köpt den?=)

2010-06-29 @ 02:29:51
URL: http://linnjonnsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0