Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon eller godmiddag?

Tjaa alla Söta. Jag vaknade för 30 min sen haha! Så länge brukar jag aldrig sova..har ni sovit gott? Det första jag gjorde när jag vakna va att ringa älskling för jag är själv hemma ikväll/natt. Fick inte tag på honom *sadface*. jag får väl ringa sen ikväll om inte han ringer mig innan ;)ajja, midsommar blev riktigt lyckat med Julia, Jesper, albin, Oscar, och mina brorsor. Vi hade hög musik, mkt dans, prat, 5-kamp, badminton duell (jag och Oscar). Det blev ganska sent , jag somna ca 4... Nu ska vi iaf snart äta, sen skjutsar mamma hem mig till mitt ensamma hus, haha stackars mig!:D det var iaf somsagt skit kul midsommar, jag laddar om inför mli's , jossis och min fest på torsdag. Skriver mer om den sen. Bilder från midsommar får ni ikväll tror jag för jag mobilbloggar ju just nu som sagt. Ha en bra dag,kram.♥
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0