Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon som vanligt (?!)

Godmorgon som sagt..
sovit gott? Jag sov helt okej, somnade sent bredvid Becca.
Nu har vi vaknat, ätit frukost och jag ska ut till min häst och ta hand om honom. För om några timmar åker jag in till stan för att gå på bio med Liza, trevligt! ;)
Vi ska som sagt se Eclipse, spännande. Vad ska ni göra idag?
Sen sover jag hos henne = dåligt bloggande.
Torsdag blir det att städa o fixa till festen med Jossi och Mli :D
vi får se hur bra bloggning det blir.
Ha en bra dag, hörs senare.♥



Vill sola idag!

LeksakerOnline.se
Postat av: E M M A

lever du? :o <333

2010-07-01 @ 13:52:17
URL: http://emmafredens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0