Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hinner knappt blogga..

Just nu medans min häst är skadad hinner jag knappt blogga eftersom jag måste åka ut till stallet flera gånger om dagen och ta hand om honom.
Men iaf, jag kan ju göra lite småinlägg iaf.

Idag ska jag inte göra nånting.

Nu ska jag fixa nånting att äta, sen får jag väl sätta på en film eller något. Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag.♥

 
Btw, filmen som jag och Emma gjorde blev skit grym, dock blev skådespelarna jag och Oliver och Emma fick filma ;) Jag ska bara ladda upp filmen på youtube , så lägger jag in den på bloggen sen.









LeksakerOnline.se
Postat av: simone

haha härligt :d

2010-06-20 @ 13:22:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0