Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

LISEBERGS RESAN ! ;)

Hejj alla glada ;)

Om jag sov gott inatt  ? Det gjorde jag kan jag säga er. På bussen hem sov jag faktiskt 30 minuter. Stackars Norton som jag sat bredvid, jag låg över båda sätena haha!

Maria hängde med mig hem och sov hos mig för min familj är i stugan..

Idag tänkte jag först lägga ut bilder från Liseberg, sen åka till stallet med Emma, sedan bada och sola med henne & ikväll får jag väl ta o slappa bara.

Imorgon efter skolan klipper jag mig och sen får jag manikyr, jag o Emma kanske tänkte åka till stan då istället men det kommer jag nog inte hinna. Men jag har lite kvar att köpa till skolavslutningen, ska köpa en fotlänk..för det är såå himla snyggt! :)

Här kommer bilder..se och njut :

 Bussen TILL liseberg.

 Radiobilar ? Haha dom är roliga ;)



 Maria.

 Uppskjutet , Maria & Anton

 Snygga badmössor haha.

 HAHA !

  I Kållerado.

 Maria & Anton i sagoslottet.

 Jag köpte ett armband.

 Halsband också.

 Jag köpte också en snygg badmössa.



Jag spelade för 515 kr och vann inget. Då fick jag 2 kr av Hampus & vann den här musen haha! Vilket slöseri med pengar...

  Jag köpte ett foto på oss i Ballder.

 En HUVUDMASSAGE grej köpte jag också.


Jag ska avsluta det här inlägget med att säga att min klass är stört bra, den är den bästa i hela världen. Man känner sig som en stor familj där alla är syskon..helt otroligt hur bra det kan va! ;)
Jag älskar er! Och hoppas vi kommer fortsättas att träffas, för jag kommer sakna er nåt så in i helvete.♥



LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0