Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Massa sol & bad.

Nu har vi alla tre tryckt i oss 1/2 liter glass var ;) hihi man måste ha glass i den här värmen! Har ni fint väder? Just nu ligger jag och solar, oliver och Casper spelar "gris" över poolen. Vad ska ni hitta på idag? Jag ska slappa mest när jag kommer hem. Måste kolla igenom garderoben vad jag ska ha på mig på midsommar, för det är ju imorgon! :D vad ska ni hitta på då? Det kommer massa gäster till våran "stuga" (dock finare än vårt vanliga hus). Och så ska väl vi äta gott och ha nån "5-kamp". Det blir nog kul. Dock, eftersom jag inte har internet i stugan så kommer jag mobilblogga ;) men det går ju också bra, eller hur?
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0