Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Nattblogg ;)

Hejj

Eftersom jag åkte till stallet efter stan så har jag inte kunnat blogga förän nu..
När jag kom hem färgade jag håret, dock samma färg, så det ser exakt likadant ut fast med glans haha ;)

Tänkte iaf lägga ut bilder på det jag köpt idag och lite mer bilder kan jag bjuda på också.

Nu ska jag och Emma slå på Madagaskar och slappa..

Hoppas ni haft en bra dag, sov gott :)♥

 Väska till avslutningen..


  Fotlänk..

 till benen hahaha, måste ju köpa nåt speciellt till skolavslutningen..vanlig rakhyvel duger inte ;)

 Emma påstår att vi är förlovade..*host*

 Byxdress..

 haha !

 MIN SÖTA EMMA FREDÉN.

 Tack för bilden emma hihii..

Jag fick också en strandväska av Glitter för jag handlade över 300 kr eller vad de nu va..iaf den va leopardmönstrad, och ser förjävlig ut haha skit ful faktiskt.

Nu blir film som sagt, puss.

LeksakerOnline.se
Postat av: Ellen

Vrt har du köpt din byxdress???

PLease svara <3333

2010-06-10 @ 19:55:27
URL: http://skojjja.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vrt har du köpt din byxdress???

PLease svara <3333

2010-06-10 @ 19:55:29
URL: http://skojjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0