Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Onsdagen 23 juni.

Hejj

Nu är jag igång med bloggen igen och jag ska skriva om vad som händer idag.
Jag gick upp tidigt för att åka till Mantorp med hästen, vetrinären kollade på honom. Och allting börjar bli bra nu. Tummen upp för det!

Men nu ska jag och Emma åka ut till min farmor och farfars pool och bada i det härliga vädret ;) Har ni fint väder ?
Så vi ska nog ta lite kort när vi badar, btw..jag måste köpa mig en ny undervatten-kamera!
Där ska vi nog ligga och sola och bada resten av dagen,  för ikväll ska vi sova över med Oliver och min älskling :D

Jag kan lägga upp bilder från idag sen.

Ikväll ska alla vi fyra faktiskt spela in en film, och jag ska snart snart snart ladda upp filmen som vi gjorde i helgen..det är youtube som har damp, och jag lovar att ni ska få se den.



Lägger in bild på gårdagens outfit sen.
Idag har jag ju ingen speciell outfit haha! Min bikini ;)

 
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0