Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Varm dag.

Hejj igen,
visst kom jag igång vääldigt fort med bloggandet direkt efter jag skällde lite på mig själv? ;)
Naevars, nu kom jag hem. Jag ska faktiskt ta och städa mitt rum för det ser inte bra ut.
Sedan ska jag in i duschen och bli lite fräsch efter ha badat.

Somsagt skulle jag ta bilder när vi bada, kameran dog i bilen påväg till poolen.
Men som tur är har jag ju världens bästa mobil, hihi *skryter*.

Så här har ni bilderna, njut!

 självklart cab.



 Emma

 Emma in action.

 

 Min bror.

 Underbart!

Närmast är jag :D längst bort min lillebror.
Jag kan säga att det är underbart att sola på mitt sätt, för samtidigt som det "bränner" svalkar vattnet kroppen.

Hoppas ni haft suuuuper varm dag med massa sol, kram.♥

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0