Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Varmt!

Vilken varm dag det har varit!
Jag har tillbringat dagen med älskling ute vid poolen ;)
Varmt som satan asså!
Casper brände sig rejält, men dock blir det brända snyggt när det blir solbränna (brun).

Efter vi badat och solat i flera timmar så åkte vi hem till honom och spela kubb, och tog det lugnt.

På tal om något annat så är jag själv hemma till söndag, men som tur är ska casper sova hos mig nån dag :D
Det kallar jag underbart.♥

Sov gott, inte för jag ska sova nu. Men jag ska inte blogga mer idag iaf.



Har ni haft fint väder idag?

LeksakerOnline.se
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas dagen varit bra!

2010-06-17 @ 21:35:46
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0