Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Vilken underbart varm dag.

Jag säger bara det, vilken underbart varm dag. Jag vill inte klaga för då börjar det regna och det vill jag verkligen inte ;)
Så idag har man ju bättrat på brännan, snyggt!

Så nu på kvällen åkte jag ut till Dundee och tog hand om honom. Inatt så sover jag väl själv hemma, för resten av familjen har åkt till stugan..:(
Men jag åker dit imorgon efter jag tagit hand om min häst.

Jag hoppas på att älskling ska ringa och komma ett tag till mig nu på kvällen, så slipper jag va själv så himla lång tid :D♥

Nu finns det inget mer roligt om mig och säga.
Jag kan iaf berätta att jag bestämt mig för att utse 3 finalister (27 juni), som tävlar om att bli "veckans skrytmåns". Då får ni rösta på den ni tycker ska vinna.

Ha en bra kväll, vi hörs alldeles strax..för jag ska fortsätta städa klart mitt rum lite fort.♥

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0