Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Bättre sent än aldrig

Blir faktiskt ett kort och tråkigt inlägg..idag vakna jag upp bredvid casper och på golvet låg oliver och sov.
Jag va ute med dom hela dagen, åt glass, spela brännboll, byggde sandslott och hoppa studsmatta och spela basket. På kvällen va jag i stallet med Alice, fick en video på henne när hon ramlar på en kvasdt haha! ;) Så den kan jag lägga ut nån gång.

Nu ska jag måla om naglarna igen faktiskt. Jag tröttnar väldigt fort på samma färg.

Hoppas ni haft en bra dag!♥
LeksakerOnline.se
Postat av: Jackie Perez

Tack söt!



Fin header och meny du har :)



ps. Bor du i sthlm? In i min blogg och tävla om den nylanserade skönhetsprodukten från Stockholms Cosmetics. Puss.



2010-05-23 @ 21:59:52
URL: http://JPEREZ.se
Postat av: carro

heej vem e du ????

// carro <3

2010-05-24 @ 15:15:55
URL: http://itscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0