Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Bilder från inatt! ;)

Hejj jag tänkte lägga ut bilder från tjejmiddagen  festen med vild dans..

Hahaha, det började med en lugn och trevlig tjejmiddag som senare på kvällen/natten blev ett disco floor med helt galen o dirty dans ;)

Vi hade också frågestund med hur j*vla dirty frågor som helst, usch ! Kan säga att sanningen kom fram haha tillochmed saker man inte ville veta , tro mig !

Det var så himla kul och jag längtar tills om 2 veckor när det är klassfest, oj oj oj vad man kommer ha huvudvärk dagen efter haha!

Här kommer iaf lite bilder, jag looovar det kommer mer sen.. :)



 suparN

 

 alkoholpåverkad ?



 födelsedagsbarnet & kocken ;)









 en sista snygg bild , jag bjuder på mig själv !



LeksakerOnline.se
Postat av: melanie

ni verkar ha haft det väldigt roligt ! :D

2010-05-30 @ 16:32:36
URL: http://melliiee.blogg.se/
Postat av: LINDA ABRAHAMSSON

älska izzas hår på bilderna, hah :)

2010-06-01 @ 16:24:53
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0