Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

God morgon !

Hejj

Allt bra med er ?

Måste bara säga O-M-G vad skönt det är att vara hemma och sova i sin egen säng. Och vakna upp med utvilade ben, huuhu..det gjorde jag inte i London ;) jag har sprungit omkring mellan affärer i 4 hela dagar ! Jag handlade som en galning, och jag vill redan tillbaka och shoppa mer, men bara om jag får ta med min egna säng haha !
Jag har handlat så sjukt mycket att jag inte kan lägga in bilder på allting..men jag kommer visa upp lite av varje i lite blandande inlägg för att jämna ut allt. Jag kan iaf säga att jag blivit galen i Hello Kitty ? Har köpt ett grymt mobilskal som är av diamanter med Hello Kitty på..väska,godis,kex,manikyr (dock den sämsta manikyristen i hela England, STÄMPLAD ! Och allt det är bara hello kitty , hihi. Men jag har köpt sjukt mkt kläder, dock jätte glad över en tunika med fastsydda pärlhalsband, som  jag ska ha på kvällen på skolavslutningen.

Mest nöjd med mina nya jeans, hellokitty väskan, voodoo-dockorna,mobilskalet och mina tunikor och lösögonfransarna !

Annars just nu så slappar jag, väntar på att Becca ska komma till mig, så vi träffas nu när jag kommit hem. Sen när hästarna kommer in så ska jag ut till stallet och hälsa på min älskling.
Sen ikväll så kommer Oliver och min andra älskling hit , bloggar mer sen puss ;*

 mumms !

 naaw va gulligt..

Lägger in mer bilder senare som sagt..

LeksakerOnline.se
Postat av: Sosso

Tack så mycket, din blogg är oxå fin!

2010-05-15 @ 11:21:56
URL: http://balutch.blogg.se/
Postat av: Becca

åh jag älskar ditt iphone skal :o



<33

2010-05-15 @ 12:38:43
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0