Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hemma från stallet

Hejj

Har kommit hem från stallet nu & ska snart hoppa in i duschen för att göra mig iordning. Har bestämt mig för att ha tights , shorts, linne och nån tröja ikväll och klack till de! Tror inte att jag ska behöva klä upp mig för att åka hem till en gammal kompis haha!

Men en bild på de kan jag slänga in sen. Ska dock testa ett par av mina lösögonfransar ;) haha får väl se hur det kommer kännas, har använt det förr men inte så mycket, men ska träna att använda det, för ska ha långa fransar på skolavslutningen :)

Innan stallet fixade jag naglarna lite snabbt, tjusigt! eftersom jag slitit av dom jag gjorde i London..*suck*



Halsband som jag köpt på New Look , love !

 Haha tillfälligt..



LeksakerOnline.se
Postat av: sofia

SVAR: tack! :) din blogg är också fin! :)

2010-05-29 @ 18:13:06
URL: http://sofiaek.webblogg.se/
Postat av: fanny

hejsan! tack så mycket!:) ska vi följa varann via blogg?<3

2010-05-29 @ 19:25:54
URL: http://yellowisthefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0