Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hemma hos Andrea ;)

Hejj jag gör ett mobilinlägg ;)

Kom hem till Andrea nu och hon ska få sin sak jag köpt till henne, hihi!
Eftersom den nyttiga människan varken äter glass, fika eller godis så köpte jag ett presentkort på Sf bio, och fina blommor! Riktigt kul att träffas faktiskt, eftersom vi inte umgåtts efter skoltid på flera år!..

Men snart ska vi äta, blir säkert nått jätte gott & sen ska vi hitta på massor kul! :)

Gör nog ett till inlägg sen.

Dagens outfit:

LeksakerOnline.se
Postat av: Becca (:

Hur kan du blogga från mobilen?

Du får visa mig så jag kan göra det från ipoden :D!

<33

2010-05-30 @ 14:25:45
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0