Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hemma hos Emma.

Hejsan
Jag är just nu hos emma och har varit här sedan halv tio. Vi har bakat kolakakor, sett på SATC och ätit mat nyss.
Nu ska vi väl slappa lite till och sedan blir det till stallet.
Jag hade bestämt med Josef idag, men jag orkar inte. För jag har läxor och göra. Måste dock bli klar med allt i skolan imorgon och på fredag. För nästa vecka åker jag ju till London. ;)

Ikväll blir det Anna Anka söker assistent med Becca och Andra Avenyn.

Vet ej om jag uppdaterar mig mer idag..mitt öga behöver mer vila för att orka skolan imorgon.
Pusss
LeksakerOnline.se
Postat av: Mikaela

du fråga om vilken färg ja gilla ;)

Oh min favvo färg har blivi gult nu :D

2010-05-05 @ 14:56:16
URL: http://mikaelaforsberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: Tacktack din blogg är också fin! :)

2010-05-05 @ 15:29:45
URL: http://beahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0