Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Kärleken väntar.

Världens bästa låt tror jag.

Jag är ledsem för kass uppdatering, ,men jag är ju somsagt ingen toppbloggare så.

Imorse vaknade jag bredvid Emma, hon fixade sig till skolan och jag drog hem. Jag har studiedag idag, så himla skönt!
Så jag har vait inne i stan med pappa, han skulle hämta sin iphone 4. Sen fick jag käk på Mc'Donalds och glass, mumsigt.
Om typ 1,5 timme slutar casper, då ska vi va :)

Vad ska ni göra idag?



MIN KAMERA ÄR DÖD, DÄRFÖR FÅR NI STÅ UT MED GAMAL BILD.

LeksakerOnline.se
Postat av: ax

hej! ville bara säga tack för datorfodralet igen! ^^

tyvärr var den lite för liten, men den kommer säker till användning någon dag i framtiden!



hoppas allt är bra med dig, fin bild! :)

2010-09-20 @ 18:28:34
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: Sara

du är så sjukt snygg gumsan !

2010-09-21 @ 17:53:46
Postat av: shasa

du är cool

2010-10-02 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0